Wednesday 14 March 2018


Berapa harga?
Setiap kotak ada 20 sachets. Boleh consume 1 sachet atau 2 sachet sehari. Nak kesan cepat boleh ambik 2 sachets sehari, pagi dan malam. Lihat perubahan dalam masa 5-10 hari penggunaan yang konsisten.

Siapa yang boleh guna Susu Maaez?
Semua peringkat umur boleh guna, takde masalah. Sebab bahan-bahan Susu Maaez ni 100% natural susu dan makanan sunnah seperti kurma, sarang burung walit, tomato dan lain-lain.

Susu Maaez boleh putihkan kulit tak?
Susu Maaez boleh bagi kesan cerah, untuk kesan putih boleh guna Belleza Collagen.

Image result for susu maaez

Susu Maaez sesuai untuk masalah yang macam mana?
Masalah kulit kering, kasar, bersisik, ekzema, kudis dan lain-lain masalah kulit memang sesuai guna. Sangat bagus untuk merawat masalah kulit. Takde masalah kulit pun boleh guna, sebab fungsi dia adalah mencantikkan dan menggebukan kulit!

Image result for susu maaez


Apa fungsi Susu Maaez?
Susu Maaez membantu menjadikan kulit lebih halus, mulus, dan gebu. Kalau awak ada masalah kulit kering dan bersisik, tumit kaki pecah, gatal-gatal kulit dan ekzema mmg sangat digalakkan cuba susu ni. Selain itu kandungan makanan sunah dalam susu ni juga sangat bagus untuk minda.

Image result for susu maaez

Ibu mengandung atau meyusu boleh minum tak Susu Maaez ni?
Para ibu menyusu dan ibu hamil boleh ambik jugak. Bagus untuk menambah susu ibu dan mengembalikan seri muka akibat daripada alahan. Kesan pun boleh dapat kat baby, sekaligus menjadikan kulit baby cantik!

Baby boleh guna?
Baby kurang dari 6 bulan seeloknya bagi melalui susu ibu. Maksudnya ibu yang minum dan baby boleh dapat khasiat Susu Maaez dari susu ibu. Untuk 6 bulan ke atas boleh cuba campurkan dalam susu formula/botol dia. Seawal 1 tahun boleh bagi direct atau campur dalam susu dia. Sangatt bagus untuk kulit dan minda baby!


Macam mana cara consume Susu Maaez ni?
Bancuh 1 sachet Susu Maaez dalan 150ml air panas atau air suam, minum malam sebelum tidur atau pagi sebelum breakfast. Kalau nak kesan cepat boleh ambik 1 sachet pagi dan 1 sachet malam.

Time period boleh je minum kan?
Time period tak perlu minum. Sebab time period hormon tak stabil, jadi kurang berkesan atau tak berkesan langsung. Kalau nak minum jugak boleh jer, takde masalah pun.

Kalau ada ambik supplement lain boleh consume tak Susu Maaez ni?
Boleh, cuma perlu jarakkan masa penggunaan 2 atau 3 jam. Tak pun boleh ambik Susu Maaez malam sebelum tidur, supplement lain ambik pagi.


Apa bahan-bahan dalam Susu Maaez ni?
Bahan-bahan dalam Susu Maaez cuma susu Kambing, Sarang burung walit, buah tin, habbatus sauda, kurma madu, dan beberapa makanan sunnah yang lain.

Susu Maaez ada kelulusan KKM tak?
Susu maaez ni bukan ubat. Susu Maaez under Akta Makanan. Kita just dapat surat pengelasan yg declare Susu Maaez takde bahan berbahaya. Kalau jenis tablet n pill baru ada no MAL, kalau skincare pulak NOT. Lagipun bahan-bahan dia cuma susu kambing dan makanan sunnah sahaja.

Berapa berat 1 kotak Susu Maaez?
1 kotak berat 460gram, ada 20 sachets setiap kotak.

Minum Susu Maaez ni boleh naik badan/menggemukkan tak?
Semestinya tidak.

SUSU MAAEZ
1 BOX RM55 SM / RM60 SS



Dapatkan sekarang sementara stock masih ada...!!!


Hubungi SMS
 0196592887
atau Whatsupp
☞☞ http://www.wasap.my/60196592887


PENGHANTARAN:-


KAMI MENGGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI
KEPADA PELANGGAN DALAM TEMPOH 1 KE 3 HARI WAKTU BEKERJA. 
NO RUJUKAN ITEM (TRAKING NUMBER) AKAN DIBERIKAN 
SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI. 
Terima kasih kerana memilih berurusan dengan kami!!

No comments:

Post a Comment

STOCK

STOCK