Monday, 14 March 2016

AMMA WHITE SOAP MURAH DAN ORIGINAL


Taraaa... ha ni dia sabun pencerah kulit yang sangat-sangat la lariss & terkenal di Thaniland. Sabun AMMA WHITENING BODY SOAP ye syg2 semua ;)


Setiap lapisan sabun ni baunya berbeza-beza dan fungsinya pon tak sama, berlainan fungsinya untuk kulit gojes2 sekelian.


KOMPOSISI SETIAP LAYER SABUN : 

1. Merah: berasal dari buah tomato yang berfungsi 
untuk membersihkan dan memutihkan kulit.

2. Kuning: berasal dari kunyit yang mengandung glutathione 
dapat mengurangi bau badan, mengurangi hiperpigmentasi, 
dan memberikan aroma herbal.

3. Orange: berasal dari lobak segar yang 
bermanfaat untuk menghaluskan kulit.

4. Putih: berasal dari susu yang dapat 
menjaga kelembaban kulit.

5. Hijau: berasal dari green tea berfungsi untuk 
mengangkat sel-sel kulit mati.




Amma white body soap untuk tubuh shj ya. 
Tidak sesuai digunakan diwajah.

Nak putih cerah satu badan dengan mudah? 
Tak perlu nak makan suplemen produk apa2 pun. Hanya dengan sabun sahaja tao! 
Amma white body soap original from thailand. 




"Mula-mula saje je nk pakai sabun amma ni sebab tengok comel je mcm kuih lapis, sekali dapat kat tangan, wangi! Pakai setiap kali nak mandi, tak sedar pun ade perubahan. hehe"



CARA PAKAI:

POS LAJU 
RM7 SEM / RM10 SS




No comments:

Post a Comment

STOCK

STOCK