Sunday 20 December 2015

INTEEMOR BY EPHYRA : JAGA ALAT SULIT & PERANAKAN WANITA


INTEEMOR BY EPHYRA 

 TESTIMONI 
REVIEW KEBERKESANAN


MASALAH WANITA 1 :
Pernah tak korang mengalami masalah period tak teratur? Kadang-kadang bulan ni datang, bulan depan tidak. Atau mungkin kalau dia datang pun, tak normal. Kuantitinya tak seperti period yang normal. Atau pun mungkin pernah haid tak datang berbulan-bulan! Haih... Nanie kena macam tu, Nanie boleh stress! Yelah, haid seorang wanita adalah penentu kepada kesuburannya. Dan itu adalah satu penunjuk kepada tahap 
kesihatan juga. 


MASALAH WANITA 2:
Yang kedua, masalah keputihan. Kajian menunjukkan 87% wanita mengalami masalah keputihan selepas berkahwin. Masalah keputihan ni lagi besar masalah dia! Aduhai, malu kan kalau ada masalah ni. Keputihan ni adalah berpunca daripada pembiakan bakteria pada alat sulit wanita. Sekiranya tidak dirawat atau lambat diberi penawar, boleh menyebabkan ia merebak dan menjadi faktor kepada kurang keyakinan diri akibat bau sehingga boleh akibatkan kanser faraj. 


Sebagai seorang perempuan, masalah sebegini memang merunsingkan kepala. Nak cerita dengan orang segan... jadi terpaksa cari solusi sendiri. 



Apa itu Inteemor dari Ephyra? 



Inteemor merupakan produk terbaru keluaran Ephyra yang diciptakan khas untuk wanita dan kewanitaannya. Ia melengkapkan kecantikan luaran dan dalaman wanita denganmemfokuskan bahagian intim dan peranakan wanita. Dirumuskan dengan 16 herba terpilih dan makanan Sunnah, Inteemor memberikan kesan yang menakjubkan kepada wanita dalam mengekalkan kesuburan, kecantikan dan kesihatan. 

Daripada pembacaan, 16 herba dan makanan Sunnah yang digunakan dalam Inteemor telah terbukti bermanfaat kepada kesihatan wanita. Antaranya adalah Kacip Fatimah (herba terbaik Orang Melayu), Dong Qui (herba terbaik Orang Cina), Akar Serapat, Habbatussauda, Durian Belanda, Sireh, Madu dan banyak lagi. 



Kalau korang biasa dengan produk supplement sebegini, bahan-bahan dan herba yang digunakan Inteemor mempunyai sifat anti-bakteria, anti-kanser dan menstabilkan hormon badan kita. Agen-agen sebegini sangat diperlukan wanita dalam menangani masalah period tak teratur juga masalah keputihan. Tak kiralah masalah itu serius mahupun biasa-biasa. 


APA KHASIAT INTEEMOR? 



 Inteemor juga dirumus untuk atasi masalah-masalah wanita yg lain 
✔️Masalah period tak teratur
✔️Masalah tak dtg period utk tempoh sgt lama 
✔️Mengalami masalah keputihan
✔️Faraj berbau & gatal
✔️Senggugut yg kronik
✔️Kerap sakit kepala
✔️Angin dalam badan
✔️Badan berbau
✔️Perut buncit & naik berat badan secara mendadak
✔️Payudara kendur
✔️Selalu berasa letih & tak bermaya
✔️Ingin memiliki zuriat
✔️Tidak aktif di ranjang
✔️Wanita dalam pantang


Actually Inteemor boleh digunakan oleh semua wanita tidak kira dah berkahwin, anak dara, wanita berpantang mahupun ibu menyusu badan. Seawal usia 18 tahun, Inteemor boleh diambil. Ianya merupakan supplemen yang boleh terus diminum dan sesuai diamalkanuntuk pengambilan satu sudu untuk sehari. Tak kira sama ada sebelah pagi mahupun 
sebelum tidur. 

CARA PENGAMBILAN INTEEMOR ?



RAMAI DAH CUBA & PUAS HATI!

Bercakap pasal testimoni dan kepuasan hati pengguna, ramai dah gunakan Inteemor ni. Rata-rata memuji dan suka dengan kesan yang Inteemor berikan. Ada yang masalah period tak teratur hampir dua tahun pun dah kembali pulih.

Bagi masalah keputihan pun sama, seawal 3 minggu dah nampak kesan yang positif selepas gunakan Inteemor. Tentu gembira kan, bila masalah yang merunsingkan kepala kita, yang menghurung diri kita selama bertahun-tahun dapat dipulihkan dan dirawat.




Bila dah tak ada masalah keputihan mahupun period tak teratur, secara tak langsung keyakinan kita bertambah. Tak segan lagi kalau duduk dekat-dekat dengan orang lain. Malahan buat yang dah berkahwin, tak segan lagi dengan suami. Makin duduk dekat adalah kot! Heheheh. :)

Ada juga testimoni yang beritahu, selain daripada masalah period tak teratur, senggugut sebelum dan semasa period juga berkurang. Ha yang tu pun sakit jugak tu. Kalau kena, boleh tumbang perempuan. Sakit kemain kan? Semua serba tak kena jadinya. Baring salah, duduk salah. Pinggang, perut semua sakit-sakit. Jadi Inteemor boleh atasi 
masalah PMS tu! 

Sebagai perempuan, menjadi tanggungjawab kita untuk menjaga kesihatan kewanitaan kita secara menyeluruh. Bukan sahaja untuk pasangan tetapi untuk diri kita sendiri. Maklumlah sekarang ni banyak penyakit kronik yang menyerang kaum wanita. Harga Inteemor pun takdelah mahal sangat. Mampu milik kata orang tu. RM 49 sahaja untuk satu botol. Ok kan?


* Pre-Caution : Ibu Mengandung DILARANG mengambil Inteemor
** Wanita bersalin selepas 5-7 hari BOLEH mengambil Inteemor


100%ORIGINAL


HARGA PROMO KAMI !!!
RM 49
Pos Semenanjung RM6 / Sabah Sarawak RM11


HARGA BORONG TERMURAH !!!



PENGHANTARAN: 

KAMI MENGUNAKAN POS LAJU
SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI 
KEPADA PELANGAN DALAM TEMPOH 1 KE 2 HARI.
NO RUJUKAN ITEM (TRACKING NUMBER)
AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI.

☎ Belian boleh terus SMS / Whatsapp
019-6592887


No comments:

Post a Comment

STOCK

STOCK