Wednesday 19 August 2015

D-COLLAGEN MURAH DAN BERKESAN

D-COLLAGEN MURAH DAN BERKESAN : PUTIH GEBU DALAM 7 HARI DAN MENGATASI JERAGAT


Kulit kusam?? Muka berjeragat?? Kulit kaki merekah??
Kini tiada lagi masalah kulit dengan amalkan D-COLLAGEN BY SOFEEYA DIAMOND
Semua wanita Malaysia HARUS cuba!! HIGHLY RECOMENDED untuk semua. 
100% proven oleh testimoni yang sangat berpuas hati.
Sangat bagus untuk kesihatan dalaman dan menyerlahkan kejelitaan luaran..
Tak makeup pun cantik!!



D-COLLAGEN adalah inovasi formula kecantikan antipenuaan terkini dan makanan tambahan kesihatan yang dihasilkan dengan kajian yang teliti terhadap fungsi kolagen di dalam tubuh badan manusia. Gabungan formula kolagen bersama bahan utama seperti sarang burung, pitera, madu, goji berry dan sengkuang putih mempercepatkan proses pemulihan sel kulit baru, melembab dan mencerahkan kulit secara alami, segar berseri, lebih anjal dan mulus dalam masa yang singkat.


KHASIAT & KEHEBATAN D-COLLAGEN BY SOFEEYA DIAMOND

✔ Anti penuaan dan memelihara keremajaan kulit
✔ Memeliharan ketegangan dan keanjalan kulit
✔ Membantu memperbaiki struktur kulit 
✔ Kulit menjadi putih, bersih dan semakin sihat
✔ Membantu hati dalam proses detoksifikasi
✔ Memelihara kelenturan sendi
✔ Memberikan tenaga
✔ Mengurangkan keradangan
✔ Memulihkan penyakit saraf dengan membina semula lapisan protein pada saraf
✔ Mengurangkan & mengecutkan kesan jerawat pada muka
✔ Mengecilkan pori-pori dan mengawal sebum minyak pada muka
✔ Mencerahkan kawasan tersembunyi seperti celah ketiak dan leher
✔ Meningkatkan penyerapan kalsium dalam badan
✔ Menguatkan salur darah dan melancarkan sistem aliran darah
✔ Membina struktur tisu penyokong dan mengawal fungsi sel
✔ Melindungi tulang rawan pada sendi


6 BAHAN-BAHAN BERKUALITI DALAM D-COLLAGEN BY SOFEEYA DIAMOND

✔ Sarang Burung 
✔ Pitera
✔ Madu Lebah 
✔ Stem Sel Epal 
✔ Goji Berry  
✔ Sengkuang Putih 


SARANG BURUNG

Sejak dulu lagi, khasiat sarang burung didapati mempunyai dua nilai pemakanan tinggi iaitu faktor stimulasi mikrogenik. Kedua-duanya membantu merangsang sel dan menghasilkan semula struktur sel badan, serta dikatakan menjadi agen utama penghasilan kulit yang muda, lembut, licin dan halus. Selain itu, ia mengandungi bahan yang boleh memberikan tenaga dan pemulihan dalaman, khasnya melancarkan sistem aliran darah dengan lebih lancar. Ia juga sesuai bagi wanita hamil kerana ia memberi faedah kepada ibu dan bayi. 


PITERA

Pitera merupakan salah satu kandungan yang terdapat dalam produk D-COLLAGEN. Di dalam pitera terdapat pelbagai vitamin, mineral dan protein yang sesuai dengan nutrien dalam kulit. Pitera merupakan zat alami yang dapat memutihkan dan menghaluskan kulit. Kandungan pitera sangat bermanfaat untuk mengembalikan keseimbangan kondisi kulit serta generasi kulit sehingga kulit malah lebih bersih, halus, lembap dan bersinar.


MADU LEBAH

Khasiat madu untuk bibir sememangnya dapat membuat bibir lembut dan juga dapat memerahkan bibir. Ianya tidak hanya untuk kesihatan sahaja, namun sering dimanfaatkan dalam dunia kecantikan. Madu berkhasiat melembabkan kulit wajah anda dari dalam dan memutihkan wajah.


STEM SEL EPAL

Stem sel epal berkesan memperbaiki epidermis iaitu lapisan luar kulit serta membentuk pigmen kulit. Sel hayat dalam badan manusia mempunyai jangka hayat terhad, disebabkan faktor peningkatan usia selain keadaan persekitaran dan pemakanan yang tak sihat. Ia juga mempunyai kandungan vitamin C yang tinggi yang berupaya menggalakkan pembentukan gigi, tulang, tisu bawah kulit dan rawan yang sihat. Stem sel epal berkesan mengembalikan keremajaan kulit dan menggalakkan pertumbuhan sel premium kulit yang menjadi sumber utama untuk membaiki epidermis iaitu lapisan luar kulit di samping menggalakkan pembentukan pigmen kulit.


GOJI BERRY

Goji berry merupakan salah satu buah yang termasuk dalam kategori superfood atau makanan super. Ianya memiliki berbagai manfaat bagi kesihatan. Selain itu, goji berry juga mengandungi kadar antioksidan yang tinggi dan memiliki kandungan vitamin C lebih banyak. Dengan goji berry anda dapat memenuhi keperluan vitamin C setiap hari.


SENGKUANG PUTIH

Sengkuang sejak dahulu telah dipercaya dapat membuat kulit lebih cerah dan tampak lebih putih. Sengkuang sangat baik untuk digunakan sebagai bahan perawatan kulit, kerana banyak mengandungi vitamin C yang dapat mencerahkan kulit dan membantu meregenerasi sel kulit sehingga dapat pula dijadikan bahan anti penuaan. Dalam buah sengkuang yakni pada umbinya mengandungi sari pati, gula, fosfor serta kalsium yang baik bagi tubuh kita. Selain itu, tingginya kadar air yang terkandung pada buah sengkuang ini memberikan kesan kelembapan hingga 90%.


CARA PENGAMBILAN D-COLLAGEN BY SOFEEYA DIAMOND

✔ 1 botol ada 700 GM untuk kegunaan sebulan
✔ Sesuai utk lelaki & wanita
✔ Boleh diminum oleh ibu yang mengandung, dalam pantang dan menyusu
✔ Masukkan dua sudu penuh D-COLLAGEN dengan 150 ML air sejuk atau air suhu bilik
✔ Goncang dan minum dengan segera
✔ Minum D-COLLAGEN sebelum sarapan atau sebelum tidur dan berseri sepanjang hari

TIPS : Untuk mendapatkan kulit yang ekstravaganza, minum lebih daripada 8 gelas air setiap hari untuk kulit sihat mewah berseri. Tambahkan diet anda dengan D-COLLAGEN.

TESTIMONI



























BERMINAT??
JOM ORDER.


Harga Pasaran
RM178.00

PM UNTUK HARGA PROMOSI ANDA 



No comments:

Post a Comment

STOCK

STOCK