Monday 16 December 2013

NZ FEMININE FRESH WASH

MUKA CANTIK..vagina BAU..kalau ada yang sound gitu agak-agak SENTAP tak?

Tiada Lendir, Tiada Gatal, Makin wangi, makin cerah, makin seronok, makin hari suami rapat. Tiada Gatal, Tiada MIANG keladi lg..Hari-hari MAUU, suami AAUUM . 
500% ASLI dan BERKESAN.

FUNGSI:
~ MERAWAT MASALAH KEPUTIHAN
~ MEMBUNUH KUMAN/FUNGUS
~ MENYEGARKAN BAHAGIAN INTIM
~ BAU YANG WANGI SEMULAJADI


NZ FEMININE FRESH

cepatt dapatkannya sekarang sebelum kehabisan STOKK.. 

RM55 TIDAK TERMASUK POSTAGE
BERAT ~150ML
NO MAL KKM ~ NOT131201007K


NZ FEMININE FRESH ADALAH SATU SATUNYA PEMBERSIH WANITA 5 IN 1 GABUNGAN RAMUAN TERPILIH BERASASKAN HERBA. SELEPAS PENGUNAAN SEKALI SAHAJA, SATU SENTUHAN PERASAAN YG MENAKJUBKAN TIDAK TERUCAP DENGAN KATA KATA. SESUAILAH GELARANNYA FEMININE FRESH KERANA IANYA BEGITU SEGAR KESANNYA PASTI TERUSIK JIWA DENGAN BAUAN YG BEGITU MENUSUK SUKMA. PASTI TERPIKAT! RUGI TAK MENCUBANYA. 

NZ FEMININE FRESH BERFUNGSI 
§ MEMBERSIHKAN / MENYEGARKAN
§ MENGHILANGKAN BAU HANYIR / MASAM
§ MENGHARUMKAN MEMELIHARA MISS V SEMULAJADI BERSIH
§ MEMBAIKI STRUKTUR BIBIR KEMBALI MERAH DAN ANJAL
§ MENGEMBALIKAN PH SEIMBANG 3.5
§ MEMBERIKAN RASA BERDENYUT BERKEMAHUAN
§ MEMBUNUH FUNGUS DAN KULAT 
§ BERSIFAT ANTIBIOTIK 
§ MENCEGAH JANGKITAN KULIT SENTITIF 
§ MENYUBURKAN RAHIM 
§ MENGATASI KEPUTIHAN DAN LENDIRAN BERLEBIHAN
§ MENCEGAH KEGATALAN 
§ MENCEGAH TUMOR / KANSER 
§ MENGECUTKAN FIBRIOD
§ MEMBUNUH BAKTERIA
§ MENGECUTKAN BUASIR
§ SESUAI DIGUNA RUAM/ PANAU/KAYAP/KURAP
§ MERAPATKAN BIBIR FARAJ KETAT DAN KESAT. 


 Tak Suka bila seluar dalam basah dan menganggu keputihan anda?atau anda RUNGSING dengan keputihan anda.Tambahan lagi berbau..memerlukan tukar pantyliner 2 pad ke 3 pad sehari..


Jika jawapannya YA.....BACA INFO DI BAWAH
Faraj BERBAU??

Aktif bersukan.keputihan semasa dan selepas
bersalin, kerap melakukan hubungan intim antara
sebab kita punya Bestfriend MiS-V mengeluarkan bau..

DAN ada sesetengah WANITA memandang ringan akan masalah ini..sudah berbau tengik pun,suami diam je...bukan suami suka tp nk jaga hati kita sbagai isteri..TAPIIIIII..Takkan suami tak komen kita pun buat tak tau je ..alah,asben xkesah ponn..hoho..

Abaikan jika anda rasa ia tidak menganggu hubungan intim anda..ABAIKAN jika anda rasa mis V anda sudah cukup sehattt!!!Selagi Miss V boleh mekar & boleh mengeluarkan bau harum, jagalah bau harum tu…Sebab Miss V ni ibarat bunga untuk setiap wanita..

KENAPA FARAJ BERBAU??

Punca bau faraj yang paling utama adalah disebabkan ketidakseimbangan pH di kawasan faraj.Jadi, jika faraj kita berbau seperti ”bangkai ikan” dan ia adalah kerana
ketidakseimbangan pH? Ya.

Mempunyai pH yang seimbang adalah sangat penting untuk keseluruhan, bukan kerana hanya faraj berbau.Walau bagaimanapun, bau hanyir disebabkan oleh pembiakan yang terlalu cepat oleh bakteria “jahat”. Faraj, apabila sihat, mempunyai banyak bakteria baik yang memastikan tiada jangkitan serta membantu mengekalkan tahap pH yang seimbang. Tetapi,apabila keseimbangan pH diganggu ia menjadi tempat pembiakan untuk bakteria buruk dan jangkitan. Pembiakan JD terlalu cepat yang membawa kepada faraj berbau! Apabila bakteria jahat telah mengatasi “bunga”, bunga kita akan rosak & menghasilkan bau yang tidak menyenangkan.

So??? Apa tindakan anda?? Mau biarkan sahaja atau lakukan sesuatu sebelum parah..

PILIHAN DI TANGAN ANDA..TAKE IT OR LEAVE IT!!!

NZ Feminine Fresh Pencuci Pilihan Ramai..




 FAKTA TENTANG WANITA

~ WANITA dan bahagian peribadinya tidak boleh dipisahkan. Ia berkaitan dengan fungsi seksual, haid dan reproduktif. Penjagaan ALAT SULIT ini PENTING bagi KESIHATAN wanita untuk JANGKA PANJANG~

TAHU KAH ANDA???

SUDAH BERKAHWIN ~Bagi wanita yang telah berkahwin, penyakit kelamin menjadi ancaman dalam hidup mereka. Ini kerana aktiviti seks bersama pasangan memerlukan tahap penjagaan organ seks ini lebih tinggi. Jika diabaikan kesihatan ini, mereka boleh mendapat penyakit kelamin yang disebabkan oleh jangkitan virus, kuman, bakteria ataupun kulat. Antara penyakit kelamin yang biasa dihidapi adalah seperti Aids, Herpes, Hepatitis B, Gonorrhoea, jangkitan kulat, ketuat kelamin dan kutu ari-ari.

BELUM BERKHAWIN ~Di kalangan wanita yang belum berkahwin pula, pada kebiasaannya mereka mengalami masalah keputihan. Keputihan adalah cecair atau lendir daripada alat sulit wanita. Keputihan yang normal tidak berbau dan tidak gatal. Tetapi lelehan keputihan yang banyak, berbau, gatal, warna kuning dan ada kalanya kehijauan, ia menandakan berlaku jangkitan bakteria, perasit atau virus.

MASALAH-MASALAH ~ Wanita yang mengalami masalah pada alat sulitnya sering berasa gelisah, runsing dan rasa rendah diri. Ia akan menjejaskan keyakinan diri apabila berhadapan dengan orang ramai. Mereka akan berasa kurang selesa untuk berada lama di tempat awam kerana bau dan kegatalan bahagian peribadinya menyebabkan mereka ingin menjauhkan diri. Sebagai langkah pencegahan, setiap wanita perlu menjaga kebersihan diri terutama bahagian peribadinya. Oleh kerana bahagian peribadi wanita selalu lembap disebabkan berpeluh, lalu bakteria juga mudah membiak dan ia boleh mendatangkan bau yang tidak dikehendaki.

AKhir kata ~ Kesihatan bermula dari kebersihan~

NAK MISS V SENTIASA BERSIH?? Produk NZ Shop ADA JLN PENYELESAIANNYA!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ANDA ADA MASALAH :

~keputihan..
~miss v berbau..
~miss v gatal2..
~faraj longgar...

Dapatkan sekarang



 NZ FEMINIME FRESH yg terhangat dipasaran hanya RM55 Tidak Termasuk Postage...tahan 2 bulan pkai mmg berbaloi...

 Scrub Miss V Scrub yang mampu hikangkan daki dan kerak2 degil di Miss V hanya RM35 Sahaja



HARGA 

NZ FEMININE WASH RM35
NZ FEMININE WASH RM55

* tak termasuk kos pos

No comments:

Post a Comment

STOCK

STOCK