Thursday, 5 September 2013

JAMU SERI BONDA CUMA RUNCIT DAN BORONG : MURAH DAN BERKESAN




MUNGKIN MASIH RAMAI YANG BELUM MENGENALI JAMU SERI BONDA, TAPI INILAH JAMU TERBAIK PERNAH YANA CUBA...TANPA RASA RAGU DAN WAS2 SEBAB JAMU SERI BONDA MENDAPAT KELULUSAN KKM
KKM NO : MAL10043746TC

JAMU SERI BONDA ..

SUPPLIMENT TERBAIK 
untuk anak dara, wanita, ibu menyusu baby, wanita hamil yg sedang mcari2 suppliment utk masa bpantang nanti.. wanita yg mpunyai masalah dalaman.. 

Jamu yg menjadi bualan semua wanita ......skrg ni sbbnya..>>

Jamu yg konfem sah & selamat - ada kelulusan KKM
Jamu yg murah - RM45.00 jer
Jamu yg jimat – cuma 1 botol utk 5 mggu - 8 minggu
Jamu yg selamat - tiada bahan kimia langsung (100% herba)
Jamu yg bkesan – 1-2 mggu mkn je..dah boleh rase kesannye yg tip top, aset2 pun dah lain macam taww!
Jamu yg mudah nk dapat - anda pm saya..saya akan pmudahkan anda dgn pengedar yg bhampiran anda.
DAN YANG PENTING >> Jamu yg akan mengeratkan kasih sayang bersama suami tercinta sbb dah ramai yang mengaku mereka dan pasangan macam baru kawin jer..Alhmdulillah.






JUMLAH STOK JAMU SERI BONDA KINI DAH MENINGKAT DARI BULAN KE BULAN.. Ini dah mbuktikan bahawa semakin hari semakin ramai wanita dan anak dara yang sudah mdpt khasiat dan keistimewaan JSB ini.

1. Ada wanita yg selama ini bgantung dgn pil klinik @ farmasi untuk datangkan period bulanan, ada yang sudah berbulan2..yg setengah tahun tak period langsung...tetapi dgn 1-2 botol JSB ..period kini dah kembali teratur setiap bulan..


2. Ada anak dara ..selama ini masalah sembelit yg serius dan perut mbuncit..juga bgantung dgn minuman bfiber untuk melawaskan pembuangan. Dgn JSB..masalah pembuangannya kini dah selesai.


3. Ada ibu yg menyusu bayi..tetapi susu badan sedikit.. Dgn JSB hanya 3 hari sahaja..Alhamdulillah susu badan dah semakin byk..bayi juga dapat manfaat. Satu kepuasan yang tidak thingga buat si ibu.


4. Ada pasangan yang begitu lama menantikan cahayamata. Dgn JSB..Alhamdulillah.. harapan dan impian isteri untuk bgelar ibu sudah termakbul.


5. Ada isteri/wanita yang sgt bpuashati dgn perubahan2 pada aset2 mereka. Kepuasan pada dalaman dan penampilan luaran..untuk diri sendiri dan juga pasangan. JSB sudah mengembalikan keharmonian rumahtangga mereka. Ada yg bgtau mereka seperti baru berkahwin.


Dengan JAMU SERI BONDA.. In syaa Allah tak akan mengecewakan anda.. Kita hanya berusaha..selebihnya ketentuan dari Nya..








 Sebotol Jamu Seri Bonda mengandungi 6O biji kapsul. Ianya tahan untuk lima minggu. Jadi anda sangat jimat.

Cara makan:
2biji sehari, pagi atau malam

Cara pengambilan JSB selepas bersalin
Berikut adalah cara pengambilan JSB semasa di dalam pantang:

1) Jika bersalin secara normal, makan JSB pada hari ke 20 selepas bersalin.
2) Jika bersalin secara pembedahan, makan JSB pada hari ke 30 selepas bersalin.

Cara pengambilan: 

Mulakan dengan memakan 1biji kapsul di waktu pagi dan satu biji kapsul di waktu malam jika anda sepenuhnya menyusukan bayi. Cara pengambilan sebegini digalakkan bagi mengelakkan perut bayi kembung atau sebagainya.

Jika anda tidak menyusukan bayi anda, bolehlah mengambil dos 2biji pagi dan 2biji malam.

Jika bayi anda telah berusia 6 bulan dan keatas, anda boleh mengambil dos seperti biasa iaitu 2biji kapsul setiap hari selepas waktu makan.
 Namun jika tubuh anda agak lambat bertindakbalas dgn JSB, amalkan memakan 2biji kapsul di waktu pagi dan 2biji kapsul di waktu malam.

Banyakkan meminum air putih untuk kesan yg maksimum.

Cara pengambilan untuk wanita yang berkahwin dan belum berkahwin
Terdapat dua cara yang boleh dipraktikkan iaitu:
1) Amalkan memakan 2biji kapsul setiap hari selepas waktu makan. Biasanya kesan boleh dilihat seawal hari kelima namun ia bergantung kepada tubuh individu.

2) Jika tubuh anda agak lambat bertindakbalas dgn JSB, anda boleh mengamalkan JSB 
dengan memakan 2biji kapsul di waktu pagi dan 2biji kapsul di waktu malam.

3) Untuk remaja di dalam lingkungan umur 21 tahun ke bawah, disyorkan agar mengambil dos 1 biji kapsul sahaja.

4) Untuk remaja 21 tahun dan keatas, amalkan 1biji kapsul di waktu pagi dan 1biji kapsul di waktu malam.

Sila pastikan anda mengambil minima 8 gelas air putih setiap hari bagi memastikan JSB dapat memberikan kesan yang terbaik untuk tubuh anda


ANTARA TESTIMONI JAMU SERI BONDA YANG MANTOP










Belanja ciput, khasiat banyak...berbaloi2 :
* kembali dara
* mengetatkan otot faraj
* mengembalikan keinginan bersama suami
* membekalkan tenaga tambahan
* menganjalkan payudara
* mengurangkan risiko kanser servik dan payudara
* menghangatkan hubungan intim
* membantu mendapatkan zuriat
* merawat keputihan
* mencegah/ merawat bau di vagina
* menghilangkan gatal2 di vagina
* mencantik/ menaganjalkan kulit
* mencerahkan kulit
* melancarkan peredaran darah
* menghilangkan senggugut / menstabilkan kitaran haid
* melegakan kekejangan otot
* awet muda dan wajah berseri
* melawaskan pembuangan air besar / kecil
* tubuh menjadi ringan
* mengatasi masalah rekahan tumit kaki
* baik utk pesakit kencing manis ( menghilangkan kesan kehitaman pd kulit akibat penyakit ini)




Harga:
RM45 (1 BOTOL)
RM80 (2 BOTOL)
**free pos semenanjung

 (60 capsule)

No comments:

Post a Comment

STOCK

STOCK