Wednesday 10 July 2013

QISSYA SECRET BEAUTY : 3 IN 1 (DETOX, KURUS & CERAH KULIT)

Hanya buah2an terbaik shj ada dlm super3white....products pertama 3 dlm 1 hanya pada 1 harga..JIMAT....DAN BERBALOI...

ADAKAH ANDA MEMPUNYAI MASALAH-MASALAH SEPERTI BERIKUT???

1.Kegemukkan?
2.Telah mencuba banyak product dan tidak berjaya menurunkan berat badan?
3.Perut mengeleber?
4.Perut buncit?
5.Buasir?
6.Ingin sentiasa kelihatan cantik & menawan?
7.Muka berjerawat dan kusam?
8.Masalah angin dalam badan?
9.Masalah toksik dalam badan?
10.Masalah kesihatan seperti gout darah tinggi, kencing manis, resdung, migrain?
11.Masalah sengal badan?
12.Sakit pinggang?
13.Sakit tumit dan lutut?
14.Tidur tak lena?
15.Cepat penat?
16.Kulit berminyak
17.Kulit KERING
18.JERAGAT
19.Parut BEKAS JERAWAT
20.Bintik HITAM
21.Liang PORI TERBUKA
22.Garis HALUS (WRINKLES)
23.Kulit wajah yang kendur
24.Kulit WAJAH Kelihatan LEBIH BERUSIA DARI UMUR SEBENAR

PENYELESAIANNYA?????

MINUM SUPER 3 WHITE!! ANDA PASTI TERSENYUM..ALL IN ONE OULSSSSSS!!! KESIHATAN + KECANTIKAN = MELETOPSSSSSSS OULSS!!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
HARGA 1 BOX 600,00MG



SUPER 3 WHITE mempunyai kebaikan kerana ia mengandungi ketiga-tiga kumpulan bahan-bahan dalam satu produk yang dapat menghasilkan kesan yang lebih baik dan lebih cepat. Bahkan, setiap set bahan-bahan mengandungi beberapa komponen tersendiri yang mana setiap satunya mensasarkan mekanisme kulit yang gebu,anjal dan berbeza berbanding sebelum anda menggunakannya.

Tidak seperti produk lain, SUPER 3 WHITE adalah berdasarkan kepada satu program perawatan detoksifikasi ,pembentukan semula sel-sel kulit dan melengkapkan perjalanan perawatan kulit serta tubuh badan supaya menjadi lebih sempurna 

SEMUDAH 1,2,3, SUPER 3 WHITE menjadikan ia 1 set lengkap dari Tiga perangsang berkuasa yang bisa menjadikan kulit kita putih dan gebu malah memberi kesihatan dalaman di dalam badan kita. 

Ketarakan beza texture kulit.. kesan dlm masa 10 hari amalkan QISYYA S3W

QISSYA SUPER 3 WHITE mengandungi :-
♥♥ Hydrolized Tilapia Collagen Peptide
♥♥ Dextrose
♥♥ Maltose Dextrin
♥♥ L-Glutathione
♥♥ Vitamin C
♥♥ Pure Marine Collagen
♥♥ Honey
♥♥ Pomagranate
♥♥ Hyaluronic Acid
♥♥ Pearl
♥♥ Rossele
♥♥ Apple Stem Cell
♥♥ Garcinia Mangostana
♥♥ Annona Muricata L
♥♥ Vitis Vinifera
♥♥ Planta Ovata
♥♥ Cassia Augustifolia VAHL,
♥♥ Citric Asid
♥♥ Goji Berries
♥♥ Cranberries
♥♥ Mulberries

Qissya super3 white pertama di malaysia yg mengandungi 39 enzim yg terbaik ...di formulakan khas utk 3 fokus utama yg diperlukan utk kelihatan cantik langsing dan sihat..iaitu 3 konsep

1) Detox n clean
2) Refresh n renewel
3) Improve n perfect



Langkah 1 - Qissya 3 Detox N Clean (Perisa Roselle)
♥♥ Serat larut menyerap air untuk berubah menjadi bahan seperti gel dan melekit yang membantu mengusir toksin terkumpul.

♥♥ Serat tidak larut membantu untuk menggerakkan toksin dan membersih sistem usus supaya bekerja sebagai satu bentuk sirim kolon.
♥♥ FOS (Fructooligosaccharides) adalah satu bentuk pemanis yang sihat iaitu bahan pra-biotik pemakanan yang boleh merangsang
pengeluaran bakteria bermanfaat dalam usus kita untuk membantu penyerapan nutrien yang betul

Langkah 2 - Qissya 3 Renewal N Fresh (Perisa Apple Stem Cell)
♥♥ Setelah proses badan anda akan terganggu atau terjejas, ia memerlukan bantuan untuk mengembalikan keseimbangan yang betul.Qissya 3 Renewal N Fresh boleh membantu anda mencapai kesihatan yang optimum
♥♥ Sel Stem Epal mempunyai banyak khasiat untuk merangsang pemulihan kesihatan secara keseluruhan dengan menggalakkn respon anti-radang kerana ia mengandungi sejenis bahan iaitu quercetin. Ia juga dapat membantu mencegah pembekuan dari sistem imun,membantu untuk membubarkan lemak yang perlu disingkirkan dari badan, meningkatkan keanjalan kulit dan kelembutan serta mempercepatkan proses penyembuhan luka.
Langkah 3 - Qissya 3 Improve N Perfect(Perisa Blackcurrant Yogurt)
♥♥ Kebanyakan kita sering berasa letih kerana ketidakseimbangan proses dalaman dan pemgumpulan toksin dalam badan kita.Kita memerlukan bantuan untuk memulihkan tubuh badan kita dari dalam.

♥♥ Qissya 2 Improve N Perfect mengandungi pelbagai kandugan istimewa seperti kolagen, mutiara, serbuk kulit manggis dan rumpai laut. Jus Blackcurrant juga tidak ketinggalan dengan mengandungi Antohcyanin untuk melindungi kulit muka dan badan daripada sinar UV dan radikal bebas. Ekstak biji anggur dengan OPC ( Oligomeric Proanthocyanidins) mengurangkan ketidakselesaan kulit serta menggalakkan penyembuhan kulit. Ini menguatkan lagi rantaian kolagen melindungi kolagen didalam dermis kulit dan menggalakkan proses sintesis.








WOW!! WOW!!
Produk HEBAT!! Tidak seperti produk-produk minuman kesihatan yang lain, SUPER 3 WHITE ™ menggunakan tiga set bahan untuk proses Detok n Clenz , menggalak proses Renewal n Fresh bagi pembetukan sel-sel tisu kulit. Sehinggalah melalui proses terakhir iaitu Improve n Perfect...
 

CARA GUNA : 
Ambil 4 Scoop Qissya Super 3 White dibancuh bersama 100ml air goncang sebelum minum sekali sehari ( SEMUDAH LANGKAH 1,2 & 3)

♥♥♥cubalah super3 white anda pasti lupakan yg lain...dengan fungsi 3 dlm 1 bertindak sebagai detox ...utk kesihatan dan kecantikan dengan harga yg sgt2 berpatutan.

Permulaan untuk cantik jelita kita mesti minum untuk detox dlu ya..Mungkin ramai yang kurang tahu akan peranan detox, tetapi siapa sangka, melalui detox (lebih mudah difahami sebagai pembersihan usus besar atau ‘colon cleansing‘), berat badan anda boleh turun sebanyak 5kg hanya dalam masa 7 hari, terima kasih lah kepada ‘tahi-tahi’ yang dah melekat di dinding usus besar (colon) anda selama berbulan-bulan, atau mungkin juga bertahun-tahun lamanya. 

Tidak ramai yang tahu bahawa beberapa peratus daripada berat badan mereka terdiri daripada ‘tahi-tahi’ ini, yang jumlahnya mungkin boleh mencecah setinggi 10kg! (bergantung kepada saiz badan individu tersebut)

MESTI TAKUT BACA KAN TAPI NI HAKIKAT YER..baik kita amalkn detox segera..

So..dengan SUPER 3 WHITE sudah ada detox..pakej lengkap oulss!!tidak perlu lagi beli mahal2 untuk dapatkan set detox, kurus & cerahkan kulit dalam 1 pack ..


Tadaaaaaaa!!! Testimoni lagi!!!
Cerah dalam 2 minggu Ouls!!!
TERBAIK!! SUPER 3 WHITE TERBUKTI BKESAN!


HOT..HOT..HOT FROM QISSYA SECRET BEAUTY


Harga  RM145
Promosi RM120
* free pos semenanjung
* add RM5 for SS
* free gift

No comments:

Post a Comment

STOCK

STOCK