Monday, 19 October 2015

LAVAMUD SLIM VOLCANIC CLAY BELI 1 PERCUMA 1

Pernah dengar pasal kes kejadian gunng berapi yang berlaku kat Jawa Timur Indonesia?
Pernah tak dengar or terbaca or tengok dokumentari..tanah yang terkena lava gunung berapi sangatlah subur dan tinggi mineral nya?


Sehinggakan dikatakan itulah hikmah penduduk disana..selepas kesusahan dianugerahi:Nya tanah yang subur dan kandungan air bukit yang tinggi garam mineral serta zat yang baik untuk badan.Tanaman-tanaman yang ditanam pula subur dan sihat2x dek kerana kesan lava ini.


Pernah tak juga dengar ramai yang ke Jawa Timur semata2x nak mandi lumpur lava gunung berapi ni?Dek kerana kandungan zat dan mineral yang tinggi dikatakan membantu merawat pelbagai penyakit kulit, membantu membakar lemak serta sangat bagus untuk kecantikan kulit gadis-gadis Jawa.


Ada juga yang terbang ke sana semata untuk mendapat pengalaman ni, tak kurang untuk tujuan kesihatan..


Mat Salleh boleh la.. nak turun berkemban terus.. kita? tak tergamak kot..

Pada yang tak dapat pergi cuma dapat berangan sahaja mcm yang menulis ni juga..
Nak tak cuba Rawatan Mandi Lumpur Lava Gunung Berapi ni "as comfort in your own house" bila-bila masa dan dimana juga ..tak kira berapa kali..
Taknak ke memanjakan diri persis puteri Jawa??
wahhhh...


KINI kat rumah pun dah boleh bermandi lumpur..Best kan... 

JOM KITA STUDY INI PRODUK..yeah

LAVAMUD Volcanic Clay dari Sidoarjo, Jawa Timur (juga dikenali sebagai Lumpur Sidoarjo mana lumpur adalah perkataan Indonesia untuk lumpur) adalah penyelesaian yang tulen dan semula jadi mengandungi tanah liat gunung berapi bernilai untuk penyahtoksik.

LAVAMUD Volcanic Clay merupakan perubatan serbuk berasal dari pengeluaran abu gunung berapi. Ia adalah salah satu ejen detoksifikasi yang paling berkesan secara semula jadi terdapat kandungan lebih daripada 70 mineral untuk membantu menyahtoksik badan anda, mengetatkan tisu longgar, mengurangkan selulit dan boleh menyebabkan mengurangkan lemak melalui inci yang luar biasa dan berkekalan.

LAVAMUD Volcanic Clay - Mineral tanah liat membersihkan dan membersihkan badan daripada toksin yang disimpan di antara sel-sel lemak, menyebabkan badan berasa tegang, licin dan lembut seperti sutera.


ok..korang..

ada 4 fungsi utama LAVAMUD can offer kita...
1. mendapatkan Lengan,Peha, Pinggang dan Perut yang kurus
2. Dagu V-shape 
2.kulit cerah dan putih
3. kulit Halus seperti Bayi

Bertindak seperti masker kepada muka dan badan kita..

tapi,

yang berbeza ..bukan sebarang Masker.. 

Masker ini terbang dari Kawasan lava gunung Berapi Jawa Timur





KEHEBATAN LAVAMUD VOLCANIC CLAY !

LAVAMUD Volcanic Clay adalah hadiah berharga dari alam semula jadi. Ia mempunyai keupayaan semula jadi untuk Membakar, Menghalang dan Menyerap kedalam lemak badan dengan kaedah yang paling selamat untuk detox lemak dengan keputusan yang optimum serta tidak melibatkan latihan yang bertenaga.

Tentu Selamat, Berkesan Sama sekali. Slim semasa anda berdiri, duduk atau ketika berbaring !

Pada 10 minit, proses pembakaran lemak bermula. Pada 15 minit seterusnya, tisu lemak  larut secara beransur-ansur. Jumlah besar akan keluar daripada kumpulan lemak, menghasilkan kelangsingan! Ia hanya memerlukan 45 minit setiap hari untuk kurang 5kgs dalam seminggu! Diminati dan diuji 98% berhasil daripada kadar kejayaan pelangsingan di seluruh dunia !

Mengelak untuk jadi yang luar Biasa, Cakap tidak untuk badan lapis lemak yang tebal. Cuba perubahan, Bentuk badan anda sendiri hari ini!

LAVAMUD Volcanic Clay diperoleh dari letupan gunung berapi aktif yang meghasilkan lumpur lava di Indonesia , serta mengandungi sejumlah besar tenaga aktif. Setiap sapuan, ia akan berubah tenaga ke dalam sel-sel badan kita , membolehkan pembakaran lemak memasuki melalui lapisan kulit.

LAVAMUD Volcanic Clay terdiri terutamanya daripada aliran lumpur gunung berapi yang meningkatkan badan aktiviti metabolik 60 kali lebih.Ia mempunyai Lapisan-lapisan lumpur secara semula jadi yang berbeza antara satu sama lain semasa pemprosesan kerana komposisinya daripada pelbagai lapisan lumpur gunung berapi.

JANJI KAMI:

Ia adalah kegembiraan yang ikhlas kami untuk memberikan produk berkualiti dengan kesihatan dan keselamatan terjamin pengesahan. Produk ini tersedia kesahihannya untuk pengesahan.


Lavamud ini telah diperkaya juga dengan ekstrak Aloe Vera yang sangat bagus untuk kulit..selai memberi kesan sejuk dan nyaman..Herba -herba serta Ekstrak Safron yang berharga..

Rawatan persis Puteri sangat dah ni.. ada saffron bagai..


Selain mencantikkan kulit..badan pun akan slim sebab membantu proses pembakaran lemak.

CARA KEGUNAAN

1. Buka bungkusan dan jumlah yang dikehendaki sudu dengan sudu (dilampirkan) ke dalam mangkuk campuran kecil. Setiap sudu berfungsi 15g Silky & Slim Lavamud Volcanic Clay.

2. Masukkan air panas dan kacau sehingga digabungkan sepenuhnya.

3. Biarkan sejuk selama 5 minit.

4. Perlahan-lahan memohon Silky & Slim Lavamud Volcanic Clay menggunakan berus lembut ke kawasan sasaran.

5. Bersihkan dengan air suam selepas 45 minit.

6. Sapukan sekali sehari atau selang sehari.



NOTA

1. Gunakan hanya 10-15 minit apabila digunakan di leher.

2. Simpan lebihan Silky & Slim Lavamud Volcanic Clay campuran ke dalam peti sejuk. Hanya tambah air panas untuk sapuan seterusnya.

3. Silky & Slim Lavamud Volcanic Clay  adalah campuran khas. Sila elakkan daripada menggunakan produk lain pada masa yang sama.

4. Tidak sesuai untuk kulit sensitif. Sila berhenti jika berlaku sebarang ketidakselesaan atau berterusan. Basuh segera.

5. Jangan disapu pada luka terbuka.

6. Tidak sesuai untuk wanita hamil.


LANGKAH BERJAGA-JAGA

- Jangan gunakan Silky & Slim Lavamud Volcanic Clay  selepas latihan atau pancuran panas untuk mengelakkan terbakar kulit.

- Ia adalah perkara biasa untuk mempunyai kulit merah panas kerana haba; ia akan pulih selepas 2 jam.
Sila berhenti jika terdapat kemerahan kulit yang luar biasa berlaku, jangan sapu losyen badan untuk kesan menenangkan.

- Jangan gunakan setiap hari. Ia adalah dinasihatkan untuk menggunakan hanya selang sehari.
(Bagi individu dengan intoleransi haba, sila kurangkan penggunaan tempoh masa mengikut pilihan peribadi.
Jangan cuba untuk menahan panas. Adakah ambil perhatian setiap individu mempunyai had terima haba yang berbeza).

Okay ...

BAGAIMANA NAK DAPATKAN LAVAMUD VOLCANIC CLAY NI?


PROMOSI BELI 1 FREE 1
RM120

BELI 2 FREE 3 
RM240!!

FREE POS LAJU SJUNG


Sekotak LAVAMUD adalah 500g
2 KOTAK = 1KG LAVA MUD !!

Takde lagi yang jual samai sekilo kan ...puas hati!!! 
Value for money..
If yang nak paki sekadar untuk muka .. berbulan2x lah tahan.
Bolehla jadi regim kecantikan mingguan korang

Buat yang untuk menguruskan badan..disarankan pakai setiap hari..
sapu ditempat2x yang bermasaalah
okeyyy...

JOMMMM!!






KHIDMAT PELANGGAN FAQ

S: SOALAN
J: JAWAPAN

S: Senaman diperlukan ke semasa menggunakan LAVAMUD Volcanic Clay?

J: Selamat petang! LAVAMUD Volcanic Clay adalah secara semula jadi dan sesuai untuk menguruskan badan kepada sesiapa yang malas nak bersenam kerana ia tidak memerlukan apa-apa latihan, terima kasih kepada sumber tenaga semula jadi yang diberikan oleh Alam semulajadi. Ia terus mengaktifkan sel-sel badan dan kekal aktif sama seperti bersenam sehingga pengurangan lemak dicapai. Ia juga dan meningkatkan keupayaan untuk memecahkan lemak badan semasa proses metabolik, manakala masih lagi menghalang pembentukan sel-sel baru lemak.

S: Adakah LAVAMUD Volcanic Clay benar-benar boleh menguruskan badan?

J: Salam, ia benar-benar YA! LAVAMUD berapi Clay adalah laluan ke arah menguruskan badan yang sihat. Hanya sapu pada kawasan sasaran secara konsisten sehingga anda mencapai Bentuk badan yang anda inginkan.

S: Apakah perbezaan di antara LAVAMUD Volcanic Clay dan kaedah pelangsingan yang lain?

J: Perbezaan utama adalah kaedah itu sendiri. LAVAMUD Volcanic Clay digunakan secara luaran berbanding dengan pelbagai produk yang dipasarkan yang memerlukan cara penggunaannya. Ini lumpur gunung berapi semulajadi serta menyembunyikan sejumlah besar tenaga untuk mengaktifkan sel-sel badan tanpa merosakkan mana-mana organ-organ dalaman. Ia adalah kuasa Alam Semulajadi itu sendiri diberikan kepada semua manusia.

S: Apakah maklum balas untuk produk ini?

J: Berdasarkan maklum balas pelanggan kami, hasilnya memuaskan terutama apabila digunakan secara harian. Boleh disapu di mana-mana kawasan yang disasarkan,  sebahagian besar daripada pelanggan-pelanggan kami  mencapai bentuk badan yang disasarkan. Selain menguruskan badan, LAVAMUD Volcanic Clay membantu untuk memperoleh, Bentu badan yang lebih sihat langsing dan lebih ideal. Kami mengalu-alukan pertanyaan dan bantuan bila-bila masa, semua yang terbaik untuk anda!

S: Saya berat kira-kira 145pound dengan ketinggian 1.56m, apa yang sepatutnya menjadi berat badan ideal saya?

J: Hello, terima kasih kerana minat anda dalam Silky & Slim Lavamud  LAVAMUD Volcanic Clay! Berat badan ideal anda harus sekitar 96pound (48 KG). Anda perlu turun sekurang-kurangnya 30pound dan ke atas. Pilihan terbaik adalah
Pilihan D : Nikmati proses pelangsingan pesat keseluruhan, meningkatkan pengumpulan lemak, membolehkan bersantai sambil meningkatkan keupayaan detox, mengurangkan lemak ketara pada perut, lengan dan paha lemak, manfaat dan juga menghasilkan satu set kulit baru  berseri dan lebih cerah.

S: Saya 1 meter 64 cm, sekitar 112pounds. Saya pernah menjadi Slim tetapi sekarang tidak lagi kerana selera makan yang kuat. Malangnya, saya tidak lagi boleh menikmati jeans kurus saya atau baju mini, apatah skirt kesayangan saya ketika berada di luar. soalan? Pilihan yang akan menjadi lebih sesuai untuk keadaan saya?

J: Selamat petang, terima kasih kerana menunjukkan minat dan semangat anda ke arah LAVAMUD Volcanic Clay! Berat badan ideal anda harus 102pounds (51 KG), anda dikehendaki mengurangkan anggaran 10 paun untuk mencapai berat badan yang sihat.
Pilihan B : akan sesuai dengan anda untuk jadi lebih baik. LAVAMUD Volcanic Clay dikonsepkan seperti "Mengurangkan Pengumpulan lemak dalam Badan, Mencegah Penjanaan Sel Lemak Baru, Mempercepatkan Aktiviti Metabolik". Produk ini membolehkan anda untuk menjadi Potter tubuh anda sendiri, hanya dibentuk ke dalam bentuk yang anda mahu, secara beransur-ansur tidak menyedari yang anda sudah langsing! Semua yang terbaik untuk anda!

S: Hi, saya ingin bertanya, tahun ini saya berumur 19 tahun, ketinggian 1.58 meter, berat 117pounds, berapa pound perlu saya kehilangan?

J: Hello, terima kasih kerana menunjukkan minat dan semangat anda ke arah LAVAMUD Volcanic Clay! Berdasarkan maklumat yang diberikan, berat badan ideal anda harus 94pounds (47 KG), anda akan perlu untuk kehilangan tambahan 22pounds yang membawa anda ke Pilihan B: Tenaga berganda, Haba berganda. Nikmati haba yang menembusi ke dalam sel-sel badan anda yang masih aktif dan pada yang sama untuk menjalankan pengurangan lemak akan dicapai. Ia juga dan meningkatkan keupayaan untuk memecahkan lemak badan semasa proses metabolik, manakala lagi menghalang pembentukan sel-sel baru lemak. Mengekalkan pakej harian dengan konsisten secara beransur-ansur membentuk badan anda ke shapelier, sihat, langsing dan lebih ideal!

S: Saya berumur 32 tahun, tinggi: 160cm, berat: 75 kg, dengan perut yang bulat, yang akan menjadi pilihan yang lebih sesuai?

J: Menurut umur dan ketinggian anda berat badan yang ideal akan menjadi 51kg. Adalah dicadangkan untuk Mengurangkan 30pounds atau lebih secara langsung meletakkan anda dalam Pilihan D: Nikmati proses pelangsingan pesat keseluruhan, meningkatkan pengumpulan lemak, membolehkan bersantai sambil meningkatkan keupayaan detox, mengurangkan lemak yang ketara perut, lengan dan paha lemak, manfaat dan juga yang lebih berseri dan kulit yang lebih cerah.

S: Bagaimana jika produk tidak berkesan?

J: Selamat petang, sehingga tarikh produk masih belum menawarkan sifar kesan untuk pelanggan-pelanggan kami. Menurut kaji selidik pelanggan dan maklum balas kami, tempoh masa hasil berbeza-beza antara individu dan pengumpulan lemak badan dan tubuh yang berbeza terbina. Sebahagian besar daripada pelanggan kami berpuas hati dengan kebaikan produk pelangsingan badan ini; yang menikmati dan menggunakan produk selesa.

S: Mengapa ia dikehendaki untuk memberikan maklumat peribadi saya? Ia akan disimpan dan dirahsiakan?

J: Kepada pelanggan, maklumat anda diperlukan semasa pembelian barang-barang untuk perkhidmatan khas untuk membuat susulan dengan pelanggan-pelanggan kami mengenai pengalaman dan penggunaan mereka. Menghormati dan merahsiakan maklumat pelanggan kami adalah Nilai-nilai syarikat. Semua maklumat dijaga dengan perjanjian yang ditandatangani oleh orang yang bertanggungjawab dengan syarikat itu, tidak mempunyai pelanggaran kontrak, perkara-perkara yang akan dilihat secara sah. Yakinlah semua maklumat adalah terjamin dan selamat dengan undang-undang.


TESTIMONI














PROMOSI BELI 1 FREE 1
RM120

BELI 2 FREE 3 
RM240


FREE POS LAJU SJUNG


No comments:

Post a Comment

STOCK

STOCK