Wednesday, 13 August 2014

MEKAR DARA PEMIKAT HUBUNGAN SUAMI ISTERI

FAKTA PENTING MEKAR DARA 
KETAT, RAPAT & ANJAL SEAWAL 7 HARI

Betapa sedihnya hidup anda hadapi masalah ini?
✘ Miss V longgar, dah tak ketat macam dulu..
✘ Payudara kendur, suami tak terliur bila melihat..
✘ Suami hilang selera kerana masalah keputihan & bau badan anda..
✘ Masalah senggugut buat anda rimas..
✘ Banyak cuba produk.. tapi langsung tak berkesan, sampai putus-asa..

Kini boleh ucapkan Selamat Tinggal kepada segala permasalahan di atas tu!
Anda mampu mengubah diri anda 360 darjah dan menaikkan ‘saham’ diri anda hingga ke tahap suami anda tak pandang dah wanita lain!

Semuanya dengan bantuan ... MEKAR DARA !


Kesan yang TERPAKSA anda terima dengan mengamalkan MEKAR DARA secara konsisten:
 Pinggul & dada lebih mengancam
 Miss V lebih rapat & ketat
 Muka lebih segar & kemerah-merahan
 Hubungan suami isteri lebih hangat
 Perjalanan Haid lebih lancar
 Mengurangkan kekeringan Miss V
 Keputihan & lendir berlebihan tiada
 Bau badan berkurangan

Kelebihan yang saya senaraikan di atas ini bukan hanya sekadar ‘main tangkap muat’ aje!
Ia sebenarnya saya ambil sendiri daripada pengalaman-pengalaman dan hasil maklum-balas yang kami terima daripada para pengguna MEKAR DARA sebelum ini.


Tak percaya? Anda boleh tengok testimoni di sini:
Dulu suami asyik menjauhkan diri... bila ajak jer mengelak... ajak jer mengelak... ada masalah bau dekat bawah tapi buat dono jer... dah macam macam try... akhirnya MEKARV DARA lah jawapan nyer... sekarang suami puji dah ada ada bau.. makin wangi ada ler hehe - Puan JUNE
Time Period Perut Selalu jer sakit...memang tak tahan asyik terguling jer atas katil, nasib baik jumpa MEKAR DARA, sakit sengugut dah tiada lagi...thanks MEKAR DARA - Sis DILA
"Sudah mencuba pelbagai produk, termasuk jamu yang bukan-bukan. Suami pun asyik komplen... tak tahu nak buat apalagi. Nasib baik jumpa MEKAR DARA nie.. boleh tahan gak.. cepat pulak bust membesar kembali.. kulit lembut macam anak dara lagih.. heheh suami suka!" - Pn. RINA


-------------------------------
JAMINAN PRODUK KAMI
-------------------------------
✔ Ianya bukannya ubat, tapi ia makanan tambahan, 100% herba, tiada kesan sampingan
✔ Keluaran Bumiputera, GMP, KKM & Halal
✔ Perubahan dapat dirasai seawal 7 hari penggunaannya

Ada pengguna dah rasai perubahan dalam masa 3 hari.
Fuh, memang hebat bukan kelebihan-kelebihan MEKAR DARA ini!
Pastinya hebat. Lagi LUAR BIASA hebat jikalau anda sendiri yang merasainya..

[RAHSIA KANDUNGAN DI DALAM MEKAR DARA YANG WAJIB ANDA TAHU]
1. Pueraria Mirifica (Lobata) atau dikenali sebagai ubi putih

 BADAN 
========
1. melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak 
2. membentuk dan merampingkan badan tanpa bonjolan lemak yang hodoh 
3. mencantikkan badan anda tanpa geleber yang memalukan 

 PAYUDARA DAN PUNGGUNG 
=========================
1. mengangkat dan menganjalkan kembali payudara dan punggung yang mengendur
2. memantapkan lagi bentuk menjadikan ia lebih padat
3. membesarkan kembali payudara yang mengalami pertumbuhan yang terbantut
4. menegangkan dan menstabilkan kedudukan payudara
5. menjadikan payudara dan punggung anda lebih seksi dan mengancam dengan lurah yang ketara
7. mencerahkan puting dan menghilangkan kedutan di sekitar payudara
8. mengekalkan kecantikan payudara yang sedia besar tanpa membesarkannya lagi, sebaliknya payudara anda akan kelihatan lebih tegang, juga sesuai dan efektif kepada mereka yang telah menjalani pembedahan membuang ovari.

 RAHIM DAN VAGINA 
==================
1.mengangkat dan menegangkan kembali rahim pada bentuk asal
2. merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim
3. merawat keputihan dan masalah haid yang tidak teratur
4. melembapkan jalanan di dalam vagina tanpa merengsakan
5. menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder)
6. menjadikan dinding dan pintu vagina anda lebih elastik dan ketat semulajadi
7. menambah dan mengaktifkan cairan semulajadi di dalam faraj, menjadikan anda wanita yang paling istimewa kepada suami, keistimewaan yang hanya anda dan suami dapat rasainya. Juga sesuai kepada mereka yang belum berkahwin.

Mahu selesaikan masalah keputihan anda dengan pantas??
MEKAR DARA rahsia wanita sihat hari ini. 

Anda mempunyai Masalah Badan Berbau ??
Masalah bau badan seringkali menjadi masalah yang ketara bagi semua orang terutama wanita. Namun begitu, testimoni daripada orang ramai telah memberi kesan yang positif terhadap produk ‘Mekar Dara’.




✔ 
Antara Khasiat-khasiat Yang Diakui Ramai Pengguna Adalah:

1. Membantu menghilangkan bau badan & mulut.
2. Mencantikkan & menaikkan seri wajah.
3. Membantu menyegar & menyihatkan badan.
4. Melegakan panas badan.
5. Membantu menganjalkan kulit serta tubuh badan dan mengurangkan kedutan
6. Mengurangkan tekanan dan tension
7. Menegangkan payudara.
8. Memulihkan rasa rapat.
9. Mengencang otot kewanitaan.
10. Menghalang bau tidak enak serta gatal-gatal.
11. Menambah keharmonian suami isteri.
12. Menyihatkan rahim.
13. Mencantikkan payudara agar sihat & montok.
14. Bertenaga dan mengatasi masalah faraj kering
15. Membantu mengetatkan dan menganjalkan faraj
16. Hilang hanyir haid
17. Menghilangkan keputihan
18. Meningkatkan system tahan tubuh serta menstabilkan hormon
19. Membantu membunuh bacteria dalam saluran kencing serta mengatasi masalah kerap kencing

MEKAR DARA : PENGERAT HUBUNGAN SUAMI ISTERI
************************************************



Mekar Dara membantu :
✔ Mencegah bau badan
✔ Memberi tenaga dan menambahkan stamina
✔ Mencegah masalah dalaman wanita

Mekar Dara membantu:
✔ Membakar kalori lebih berganda
✔ Meningkatkan metabolisme
✔ Meningkatkan tenaga dengan membakar lemak dalam badan
✔ Mengecilkan saiz badan

Mekar Dara membantu untuk :
✔ Mencantikkan dan Melicinkan Kulit wajah
✔ Memutihkan dan memudarkan parut
✔ Menegangkan kulit
✔ Mengurangkan jerawat dan Menghilangkan noda bekas jerawat
✔ Menyamarkan bintik pigmentasi (bintik hitam, tanda bekas luka)
✔ Menyingkirkan toksin / racun dalam tubuh
✔ Melembut dan Menghaluskan kulit
✔ Membuat kulit kelihatan lebih segar dan sihat

Mekar Dara membantu :
✔ Membersihkan organ kewanitaan
✔ Mengurangkan Aroma Kurang Enak.(bau busuk)
✔ Mengurangkan keputihan pada miss v.
✔ Mengurangkan lendir berlebihan.
✔ Membuat organ wanita rapat dan ketat.

Mekar Dara sesuai untuk :-
 Remaja
 Anak dara
 Kanak-kanak
✔ Wanita berkahwin
 Wanita berpantang
✔ Perempuan yg menyusukan baby

# Kesan kepada yg berkahwin :-
- Miss V bertambah ketat, super kemut
- Nafsu bertambah
- Lebih bertenaga ketika bersama
- Bau badan hilang
- Keputihan berkurang & kurang berbau
- Kurang gatal dibahagian V
- Senggugut kurang & period tak berbau

# Kesan kepada anak dara :-
- Bau badan hilang
- Keputihan berkurang & kurang berbau
- Kurang gatal dibahagian V
- Senggugut kurang & period tak berbau
- Nafsu tidak akan bertambah dan miss V tidak akan ketat !






BERMINAT UTK ORDER : 
HARGA : 
1 BOTOL : RM39.90 (SM)/ RM49.90 (SS)
3 BOTOL : RM100 (SM) / RM110 (SS) 

Kandungan : 200ml sebotol
Kegunaan utk 2 minggu 

#PACKING BOTOL KACA OLD PACKING MANAKALA BOTOL PLASTIK NEW PACKING 


Stock untuk Mekar Dara yang lama telah habis dijual hanya beberapa bulan dikeluarkan,atas sebab2 yang tak dpt dielakkan kami telah menukar kepada botol baru yang mana mempunyai kuantiti yang lebih banyak & selamat utk pengeposan.Mekar dara dengan packaging yang baru yang lebih besar 2 kali ganda dari sukatan lama, iaitu 2 kali ganda dari yang lama. harga baru RM39.90 lagi murah kerana dengan harga ini anda seolah membeli 2 botol mekar dara sebelum ini.

No comments:

Post a Comment

STOCK

STOCK